czwartek, 9 października 2014

Maraton start!

Wiesz, że dzień będzie dobry, gdy rano dostajesz zdjęcie kota z dziwnym podpisem, od Marco Polo... Tak z innej beczki- mam pracę. Cały etat, więc chyba mnie pogrzało ale muszę dać radę. Obuwniczy again ! Z tą różnicą, że nie ruski i każdego mojego kroku nie śledzi kamera. Zaczyna się mój zajebisty maraton pod tytułem "szkoła, praca, dom, praca licencjacka". Ale niezmiernie mi ulżyło, że znowu mogę odciążyć rodziców, w związku z tym poczuć się trochę lepiej. I tak sobie żyję i jeżdżę obijając się o nijakich ludzi w tramwajach i autobusach. Zastanawia mnie dlaczego ludzie są tak cholernie ospali i ewidentnie nic im się nie chce. Młodzi ludzie. Nie mówię o starszych, z których zmęczenie i stres można wyczytać z każdej zmarszczki na twarzy, a ciężką pracę z każdego odcisku i każdej blizny na dłoniach. A tu dwie zdrowe ręce, dwie zdrowe nogi, brak nadciśnienia, chorób serca i żylaków. W pamięci brak wspomnień epoki PRL, albo nawet i wojny. A jednak coś jest nie tak. Jakby im brakowało rozrusznika. Mam wrażenie, że z pokolenia na pokolenie wyrasta nam coraz więcej anemicznych, jakby niekompletnych ludzi. Tylko zrobić co trzeba, obrócić się dupą i spać. Nic dla siebie, nic dla innych. Nic mnie bardziej nie wkurwia niż zmęczony życiem 16-latek. On jest zmęczony, rozumiecie ? Zmęczony, bo musi zapakować do plecaka książki, które kupił mu tato, musi zapakować kanapki, które zrobiła mu mama, musi naskrobać parę słów w zeszycie, które poda nauczyciel, w końcu musi też zjeść obiad podany pod nos. W cholerę męczące życie. I siedzi TO takie przed komputerem i z jego zmęczonego ciała wylewa się jad w kretyńskich komentarzach, na wszystkich portalach, na które można się tylko zalogować z jego wielkiego telefonu, na który na pewno sam nie zapracował. Albo ktoś tu się naoglądał za dużo "The Walking Dead" albo nie wiem co się dzieje, ale obudźcie się !

A do Grecji, to my jeszcze wrócimy. Może nie na Korfu, nie do Kavos, ale Rhodos bym odwiedziła jak najbardziej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz