wtorek, 13 stycznia 2015

Na pomoc Karolinie Linde!

I choćby mój apel miałby zadziałać na jedną osobę, to i tak warto.
Sprawa jest prosta. Karolina to dwudziestoletnia dziewczyna z mojego rodzinnego miasta. I chociaż od kilku dobrych lat nie mam z nią żadnego kontaktu, całkiem dobrze pamiętam ją z czasów spotkań scholki parafialnej itp. To jest mało istotne. Istotne jest to, że Karolina od około dwóch lat zmaga się z chorobą nowotworową- chłoniakiem Hodgkina (ziarnica złośliwa). Jak możemy przeczytać na stronie stworzonej przez brata Karoliny KLIKNIJ TU, chemioterapie nie przyniosły rezultatu. Wyjście jest jedno- cholernie droga terapia preparatem Adcetris, którego NFZ nie refunduje. Koszt tej terapii to 400 000. Duuuuużo hajsu, zgadza się. Ale jakby tak każdy z nas przekazał choćby 1% swojego podatku- tego hajsu do zebrania zrobiłoby się znacząco mniej. Mniej pitolenia- więcej robienia.
Także zapamiętajcie:
Na koniec parę słów od samej Karoliny, które pojawiły się również na FACEBOOK'owej stronie KLIKNIJ TU. A mi bardzo przypadły do gustu :) :

"Cześć wszystkim! Chcąc, nie chcąc, zostałam ostatnio głośnym tematem na fejsie. Po pierwsze pragnę bardzo gorąco podziękować wszystkim ludziom, którzy mi pomagają. W sprawę zaangażowała się nie tylko moja rodzina i przyjaciele, ale też mnóstwo dalszych znajomych i osoby całkiem mi obce. Jestem mega poruszona życzliwością ludzi i zaczynam wierzyć, że wspólnymi siłami uda się zebrać dużo pieniążków. Wiara w ludzkość - odzyskana! 
Po drugie, chcę zdementować plotki jakobym nie żyła, była w stadium agonalnym czy inne podobne. Jak widać nasza głośna akcja stała się pożywką dla plotkarzy, którzy wymyślą wszystko, byle mieć o czym pogadać. Na razie czuję się jeszcze dobrze, obecnie przebywam w szpitalu we Wrocławiu i szykuję się do kolejnej chemii. Jak na serio umrę dam znać, żebyście już nie zbierali hajsów
Po trzecie, przepraszam za nadmierną ilość mojej japy na fejsie. Nie mam nad tym żadnej kontroli, sama już nie mogę na siebie patrzeć, ale ludzie robią to żeby pomóc, więc trzeba zaakceptować.
Zapraszajmy ludzi do polubienia tej strony, jak zbierzemy dużo lajków, to ją opchniemy na allegro za grubą kasę i przekażemy ją na cele charytatywne. Moje oczywiście ;D"

Wypełniając formularz PIT, wystarczy w odpowiednich polach podać następujące dane:

Numer KRS: 0000050135
Cel szczegółowy 1%: LINDE

Udostępniać, lajkować stronę i pomagać!

DO DZIEŁA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz